Frågor & svar

Behöver du hjälp? Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna.

Om fältet "Captcha" i Skapa konto-formuläret inte syns kan du prova följande steg:

  1. Töm cachen och cookies i din webbläsare och starta om webbläsaren.

    Hur du rensar webbläsarens cache och/eller cookies på Windows eller Mac:

    Google Chrome - cache och cookies
    Mozilla Firefox - cache
    Mozilla Firefox - cookies

    Endast Windows:

    Microsoft Edge - sökhistorik
    Internet Explorer - sökhistorik

    Endast Mac

    Safari - sökhistorik
    Safari - cookies

  2. Uppdatera din webbläsare till senaste versionen.
  3. Om du använder en ad blocker i din webbläsare avaktivera den.
  4. Om du inte tillåter Javascript i din webbläsare aktivera Javascript.

kundtjanst

 

Behöver du fortfarande hjälp?

Kontakta oss på info@rotter.se

Det går även bra att ringa till kansliet under våra telefontider.

Växel: 08-440 75 50

Telefontider: helgfria tisdagar och torsdagar klockan 13.00–15.00.